مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قفل هوشمند چیست و چرا باید از آن استفاده نمود؟

قفل هوشمند چیست و چرا باید از آن استفاده نمود؟

هنوز از کلید استفاده می‌کنید؟

زمان و اوقات خوشی را با خواهرتان هنگام خرید کردن سپری می‌کنید. زمانی که به خانه می‌آیید و از او می‌پرسید که کلید آورده و او در جواب به شما می‌گوید نه، بازی مقصریابی شروع می‌شود و در آخر باید منتظر بمانید تا مادر، پدر یا برادرتان بیاید تا در را برایتان باز کند.

آیا این اتفاق همیشه برای شما می‌افتد؟

اگر پاسخ شما مثبت است، پس حتماً از بابت این قضیه و منتظر دیگران ماندن برای باز کردن در، بشدت خسته شده‌اید. اما نگران نباشید من بهترین راهکار را برای شما دارم.

و آن هم قفل دیجیتال است. چرا؟

قفل دیجیتال چیزی است که در این برهه زمانی به آن احتیاج داریم:

·       اثر انگشت

·       کارت RF

·       پین کد

·       کلید مکانیکی (فقط در صورت نیاز)

·       نرم افزار بر روی تلفن همراه

با این قفل دیجیتال، دیگر نیازی نیست یکدیگر را بابت نیاوردن کلید مقصر بدانید. و همچنین اگر باتری قفل دیجیتال هم تمام شده باشد می‌انید از پاور بانک برای مدتی استفاده کنید. فقط برای اینکه به آن نیرو بدهید تا در باز شود و وارد شوید و باتری را عوض کنید. البته بازهم جای نگرانی نیست چرا که خود قفل زمان تعویض باتری را به شما اعلام خواهد کرد.

چرا باید از قفل دیجیتال استفاده کنیم؟

ایمنی

تا به حال برای شما این اتفاق افتاده است که وارد منزل یا محل کار خود شده باشید و یادتان رفته باشد کلید را از قفل دربیاورید؟ حتماً خیلی نگران شده‌اید و به سرعت دنبال قفل‌ساز رفته تا قفل ساختمان را عوض کنید، جدا از هزینه ای که برای عوض کردن قفل باید بدهید نگران این نیز باید باشید که کسی خانۀ شما را بلد نباشد تا امنیت خانۀ شما را مورد خطر قرار دهد.

قفل دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد که با دسترسی‌های آسان و ایمن درب را باز یا بسته نمایید. شما می‌توانید با استفاده از رمز عبور، اثر انگشت، ریموت کنترل‌ها و یا کارت‌ها از درب ورود و خروج داشته باشید و نگرانی از بابت فراموش شدن کلید بر روی درب یا گم شدن آن نداشته باشید زیرا قفل دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با استفاده از ویژگی بیومتریک (اثر انگشت) ، رمز عبوری که در ذهن شماست یا کارت‌ها که این امکان را به شما می‌دهد بر روی موبایل خود بچسبانید، از درب ورود و خروج داشته باشید و هیچ گونه دغدغه ای از بابت امنیت ساختمان خود نداشته باشید.

آسایش

پیدا کردن دسته کلید از داخل کیف برای خیلی از افراد عذاب‌آور است و حتی بعضی از افراد کلید را داخل ماشین یا مکان‌های دیگر جا می‌گذارند اما قفل‌های دیجیتال با روش‌های دسترسی متفاوتی که دارا می‌باشند آسایش را برای شما فراهم می‌آورد.

دو نکته ی بسیار مهم ایمنی و آسایش قفل‌های دیجیتال را از قفل‌های مکانیکی و سنتی متمایز می‌سازند و به شما کمک می‌کنند که زندگی سراسر آرامش و امنیت را داشته باشید.


منبع: گروه آمن


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده